Roztroušená skleróza podruhé

07.06.2010 02:18

Před chvílí jsem dočetla články na blogu našeho učitele angličtiny Radka. Zkoukla jsem nové fotografie našeho rodinného přítele pana Vráti, kde jsem našla obrázek mého milovaného Vilémova. Nedokážu říct, jak pracují myšlenkové pochody v mém mozku ... už jsem chtěla jít spát a najednou mě napadlo, že bych pro ty z Vás, kteří neměli možnost vidět pořad Vizita a jeho 8.díl v TV, umístit odkaz na jeho shlédnutí. Jen pro zajímavost - do RS centra na Karlově náměstí v Praze, odkud záběry jsou, docházím pravidelně i já sama, infúzní místnost znám též velmi důvěrně a shodou okolností jsem byla, hned druhý den po odvysílání, na kontrole u MuDr. Ivany Kovářové. S paní doc. Evou Havrdovou se znám také, ponejvíc z výstavy Cesta za duhou, které se letos opět ráda zúčastním.

odkaz 8.díl pořadu Vizita: 

https://archiv.nova.cz/multimedia/vizita-8-dil-roztrousena-skleroza.html?s=0