"Beads for blog post" Preciosa Ornela, a.s.

16.10.2012 13:49

Neodolala jsem pokušení, a přihlásila jsem se do akce "BEADS for BLOG POST" pořádané nejvýznamnějším českým a světovým výrobcem Preciosa Ornela, a.s.. Přes to, že přihlášení je v AJ a já se anglicky teprve učím, nenechala jsem se odradit, protože na práci s korálky, perličkami a rokajlem žádný jazyk nepotřebuji :-) Taky bych se moc ráda přidala mezi skupinu korálkářek, které podporují českého výrobce perlí a perliček. Moje tvorba a zásoba korálků je z 99% tvořená právě z produkce českého výrobce Preciosa Ornela a.s..

 

O firmě:

PRECIOSA ORNELA, součást Preciosa Group, patří mezi nejvýznamnější světové výrobce širokého sortimentu českých sklářských výrobků od skleněných tyčí a tyčinek, technického a užitkového skla po všechny druhy skleněných perliček a perlí.
Tradiční sortiment skleněných perlí a perliček rozvíjí pod značkou PRECIOSA Traditional Czech Beads, kterou zaručuje špičkovou kvalitu a široký sortiment tvarů, velikostí a barev.
Skleněné tyče, tyčinky a technické sklo nese značku PRECIOSA Traditional Czech Glass.

 

Sídlo firmy se nachází na Severu Čech v Desné, kde je soustředěné středisko výroby hutního skla a sklářské suroviny, a finalizace výroby perliček probíhá ve výrobním areálu v Zásadě.

PRECIOSA ORNELA navazuje na jedinečný fenomén tradice českého sklářství.

 

 

 

Vše, co potřebujete vědět o korálcích, perlích a perličkách najdete na:

www.preciosa-ornela.com

www.preciosa.com

nebo na stránkách Facebook zadáním Preciosa Ornela